- Obchodní úspěšnost Vašeho webu zvýšíte pochopením a osvojením si pojmů Internetový marketing a SEO - optimalizace pro vyhledávače
- Safíry, rubíny a smaragdy do vašich šprků a klenotů patří jen přírodní drahokamy u nás nejlepší poměr kvalita/cena. 1000+ Skladem
- Přestaňte prodělávat na obchodování s kryptoměnami KryptoBOT využívá propadů a růstů k zisku!
21
Reklamní banner = reklamní proužek = banner
2 Comments | Posted by Ondřej Baar in Slovník pojmů
Banner (anglicky „prapor“, „plakát“, česky se někdy označuje jako reklamní proužek) je druh reklamy používaný na WWW stránkách. Jedná se o zpravidla obdélníkový obrázek či animaci, případně interaktivní grafiku zobrazenou nejčastěji poblíž okraje obrazovky. Bannery tvoří stále jednu z nejčastějších forem reklamy na Internetu.
Původně byly bannery tvořeny statickým obrázkem či animací (typicky ve formátu GIF nebo statický formát JPEG), později se také rozšířil formát o kombinaci s HTML nebo JavaScriptovým kódem umožňujícím dynamické načítání obsahu nebo interakci s uživatelem (typicky formuláře). Těmto rozšířeným formátům kombinujícím grafiku a kód se říká richmedia a zahrnuje i specifické grafické formáty pouštěné v prohlížeči pomocí pluginů. Nejznámějším takovýmto specifickým formátem je Flash od společnosti Macromedia, který umožňuje jistou míru interaktivity – reakce na pohyb myší nad bannerem, použití zvuků, videa, apod.
Komentáře: 2 for Reklamní banner = reklamní proužek = banner
Reklamní banner jako perpetum mobile - Články .tez.cz | 21. Duben 2010 at 12:52
Nové články na profesním weblogu a nová sekce na mém webu » BO, weblog z iPhone 3G a z Firefoxu | 21. Duben 2010 at 23:46
[...] Reklamní banner = reklamní proužek = banner [...]
Leave a comment!
Přidávání komentářů vyžaduje přihlášení.
[...] Reklamní banner = reklamní proužek = banner [...]