- Obchodní úspěšnost Vašeho webu zvýšíte pochopením a osvojením si pojmů Internetový marketing a SEO - optimalizace pro vyhledávače
- Safíry, rubíny a smaragdy do vašich šprků a klenotů patří jen přírodní drahokamy u nás nejlepší poměr kvalita/cena. 1000+ Skladem
- Přestaňte prodělávat na obchodování s kryptoměnami KryptoBOT využívá propadů a růstů k zisku!
24
SEO – Optimalizace pro vyhledávače – správná terminologie
0 Comments | Posted by Ondřej Baar in SEO, Slovník pojmů, Základy
V tomto článku pouze zvýrazním terminologickou chybu, která je v souvislosti se SEO opravdu hodně častá.
V důsledku popularizace SEO jako takového se do češtiny přenesl nesprávný výraz “SEO optimalizace”. Zkratka SEO v angličtině však znamená Search Engine Optimization, jak je na tomto překladu dobře vidět, v použití fráze “SEO optimalizace” se po rozšíření zkratky dostáváme k nelogickému termínu “Search Engine Optimization optimalizace“.
Tohoto termínu tedy “SEO optimalizace” se však využívá velmi hojně a je myslím vhodné na těchto stránkách tento terminologický paskvil dementovat a doporučit používat následující termíny:
- SEO
- Search Engine Optimization
- Optimalizace pro vyhledávače
- Optimalizace pro fulltextové vyhledávače
- Organické SEO
- Placené SEO ( méně častý výraz, který nahrazuje spíše výraz “Reklama ve vyhledávačích” )
Jak již bylo na těchto stránkách zveřejněno SEO spadá do činností které jsou zaštítěny pod termínem “Internetový marketing” a dělí se následně na Organické SEO a Placené SEO.
Snažte se dodržovat terminologii a nepoužívejte výraz “SEO optimalizace“, zbytečně tak rozšiřujete tento nelogický termín.
Dosud žádné komentáře.
Leave a comment!
Přidávání komentářů vyžaduje přihlášení.