Články .tez.cz | Weblog o internetovém marketingu, seo, copywritingu, reklamě a monetizaci

Led/09

28

Virální marketing

Virální marketing – podstatou virálního marketingu je samovolné šíření reklamních,informačních, nebo propagačních sdělení mezi příslušníky cílové skupiny. Jde například o vtipné emaily, poutavý a informacemi nabitý textový obsah, videa či zvuky. Správným cílením informace a vhodnou formulací lze dosáhnout lavinového efektu, na jehož konci je přísun, návštěvníků, zákazníků, nebo klientů a to de facto ZDARMA.

Nejčastějšími prostředky pro šíření je v oblasti internetu využíváno prostředků internetové komunikace ( IM – Instant messaging ), e-mail a obecně komunitní služby jako jsou: fóra, facebook, twitter a podobně.

RSS Feed

Dosud žádné komentáře.

Leave a comment!

Přidávání komentářů vyžaduje přihlášení.

<< Copywriting

IM = Instant messaging >>

Tag Cloud