Články .tez.cz | Weblog o internetovém marketingu, seo, copywritingu, reklamě a monetizaci

Úno/09

21

Landing page = přistávací – cílová stránka

Landing page – cílová stránka, na kterou se uživatel dostane po kliknutí na zpětný či placený odkaz. Cílová stránka musí vždy navazovat na odkaz a rozšiřovat doplňovat či nabízet jiný pohled na problematiku v případě neplaceného odkazu. V případě inzerátu či odkaz ve vyhledávači, je nutné dále jej rozvinout a nabídnout odpovídající akci

RSS Feed

1 komentář for Landing page = přistávací – cílová stránka

Reklamní banner jako perpetum mobile - Články .tez.cz | 21. Duben 2010 at 12:54

[...] Cílová stránka (landing page) rozšiřuje obsah banneru – ideálně je graficky sladěna [...]

Leave a comment!

Přidávání komentářů vyžaduje přihlášení.

<< Robot = Crawler = Spider = Bot

Organické SEO >>

Tag Cloud