Články .tez.cz | Weblog o internetovém marketingu, seo, copywritingu, reklamě a monetizaci

Srp/09

18

Používejte správně copywritera

Jak již titulek článku napovídá, právě se chystáte číst článek o vhodném využití copywritingových služeb. Mnoho zadavatelů mnohdy neví na co všechno lze copywritera najmout a kde je ideální jej použít, proto vzniká tento článek, v kterém se Vám pokusit přiblížit, kdy je vhodné copywritera využít a co všechno je schopen a ochoten pro Vás napsat.

O copywritingu jsem již napsal několik článku a pokud unikly Vaší pozornosti mohu Vám je doporučit k rozšíření Vašich obzorů o profesi copywritera. Jedná se o články vysvětlující, co znamená slovo a potažmo profese Copywriting, dozvíte se rovněž kdo je Copywriter / Textař. V článku Copywriting – Píšeme text pro webové stránky, jsem se pokusil sepsat zákonitosti a odlišnosti psaní textu pro webové stránky. A nakonec poslední z článku se zabýval, tím co je v kapitalistickém světě nejdůležitější a to náklady a to v článku Copywriting a jeho cena.

Jak jsem již předeslal dnes bude článek hlavně pro ty, kteří vědí, že potřebují kvalitní obsah, ale ještě nevědí, že potřebují kvalitního textaře – copywritera. Co všechno by měl schopný kreativní copywriter pro Vás umět napsat? Zde je seznam:

  • Corporate Identity (Název firmy, moto/slogan firmy)
  • Titulky (Pro jakékoliv texty, či články)
  • Abstrakty k článkům (stručný výňatek obsahu)
  • Reklamní slogany
  • Inzeráty (kupóny, webové inzeráty, inzertní seriály)
  • Textové popisy fotek a jiných grafických materiálů
  • Reklamní tiskoviny (letáky, prospekty, katalogy, účelové tiskoviny)
  • Texty televizních a audiovizuálních reklam
  • Texty rozhlasové reklamy
  • Texty reklamních písní
  • Text venkovní reklamy (billboardy, lavičky, cedule)
  • Text reklamy v místě prodeje (obaly výrobků, štítky, prospekty, texty videopořadů a jiné poutače)
  • Direct maily (dopisy, pozvánky, novorečenky a jiná přání)
  • Telemarketingové podpůrné texty (odpovědi na různé námitky apod.)
  • E-maily
  • Textové popisky expozic
  • Firemní brožury
  • Tiskové zprávy (Press release)
  • PR články
  • Webové články
  • Komentáře
  • Příspěvky na fórech a v diskuzích
  • Kompletní webové texty
  • Kategorie produktů (e-shopy)
  • Popisy jednotlivých produktů

Jak vidíte, reklamní textař chcete-li copywriter je pro Vás schopen udělat toho opravdu hodně. Je potřeba důkladně zvážit, zda je opravdu vhodné nechat popisovat Váš nový produkt, technika který jej sestrojil, neboť nejspíš technici nebudou jedinou cílovou skupinou pro Váš produkt a tak všechny ty informace, které v nejlepší vůli o produktu sepíše nebude třeba 80% vašich zákazníků číst a text je třeba vůbec neosloví. Ze zkušenosti vím, že cílem každého obchodníka či výrobce je prodej. S kvalitním textem, který bude propagovat nejen Váš produkt, ale i Vaši firmu se dostanete i k zákazníkům, které jste dříve nebyli schopni oslovit. Buďte profesionály ve svém oboru a podporu prodeje, přenechejte rovněž profesionálům – Copywriterům.

RSS Feed

Dosud žádné komentáře.

Leave a comment!

Přidávání komentářů vyžaduje přihlášení.

<< Google caffeine, už jste si jej zkusili?

Když obyčejný hosting již nestačí >>

Tag Cloud